آموزش سرویس کولر گازی اسپلیت توسط مرکز معتبر

.....................



آموزش سرویس کولر گازی اسپلیت توسط مرکز معتبر

در مطلب قبلی، برای شما از تعمیر کولر گازی گفتیم؛ اما می‌دانیم سرویس کولر گازی که شامل خدمتی مثل شارژ گاز کولر گازی هست، با تعمیرات فرق دارد. به همین دلیل برای ارائه مطلبی در خور شما، این مطلب را درباره سرویس کولر گازی تدوین کردیم. 

اول از هر چیز، بگذارید برایتان بگوییم مراحل سرویس کولر گازی چطور انجام می شود:

 

مرحله اول:

در این مرحله ابتدا باید قاب جلویی پنل را بازکرده و فیلترهای آن را بیرون کشیده و با استفاده از فشار آب تمیز بشویید به نحوی که خاک و گردوغباری روی آن باقی نماند.

 

مرحله دوم:

دراین مرحله باید سنسور کولر را بیرون کشیده و تمیز کنید و به جای خودش برگردانید.علت تمیز کردن و اهمیت به این سنسور بخاطر وظیفه مهم آن است که چک کردن دمای محیط را انجام می دهد و به برد، فرمان روشن و خاموش شدن خودکار کولر گازی را می‌دهد. اگر این سنسور کثیف باشد به دلیل فرمان اشتباه به برد در سیستم شما اختلال ایجاد می‌شود.

 

اگر برایتان این سوال پیش آمده هزینه سرویس کولر گازی چقدر است:

 

هزینه سرویس کولر گازی و اسپلیت چگونه تعیین می‌شود؟

هزینه سرویس کولر گازی چقدر است؟ آیا هزینه سرویس کولر گازی ال جی یا سرویس کولر گازی اجنرال با یکدیگر تفاوت دارند؟ معمولا این‌ها سوالاتی هستند که مشتریان در این مورد می‌پرسند. قیمت سرویس کولر گازی به عوامل متفاوتی بستگی دارد. گاهی سرویس کار کولر گازی در محل حضور می‌یابد و متوجه می‌شود شرایط کولر گازی به شکلی است که هزینه‌ای بیش از هزینه اعلام شده خواهد بود. طبق نرخ اتحادیه سرویس کولر گازی تعیین می‌شود.

در مواردی نیز تعمیرکار کولر گازی یا سرویسکار کولر گازی در محل حضور می‌یابند و متوجه خواهد شد که کولر گازی نیازمند یک سرویس ساده است؛ و به عنوان مثال نیازی به شارژ کولر گازی نیست، به تبع هزینه سرویس کولر گاز کاهش پیدا می‌کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: سرویس کولر گازی, سرویسکار کولر گازی, هزینه سرویس کولر گازی, قیمت سرویس کولر گازی,

نوشته شده توسط مریم فارسی در

و ساعت 23:44



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cleanz ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




به وبلاگ من خوش آمدید
farsimaryam96@gmail.com




مریم فارسی




تعمیر کولر گازی ال جی
سرویس کولر گازی ال جی
تعمیر کولر گازی در منزل
سرویس کولر گازی در منزل
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت خدماتی نظافتی و آدرس cleanz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا












پرستار بچه , پرستار سالمند در منزل , پرستار سالمند , پرستار کودک , پرستار کودک , نظافت منزل , شرکت خدماتی نظافتی , پرستار کودک در منزل , خدمات پرستاری در منزل , نگهداری سالمند در منزل , پرستار در منزل , خدمات پرستاری شبانه روزی , خدمات پرستاری در منزل , پرستار کودک در منزل , شرکت خدماتی نظافتی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: